Zajęcia dla przyszłych mam

Prowadzenie aktywnego trybu życia to nie tylko moda, ale również inwestycja we własne zdrowie i zdolności. Aktywność fizyczna w życiu kobiety jest bardzo ważna w każdym wieku i na każdym etapie.
W czasie ciąży kobieta powinna ze szczególną troską dbać o swoje zdrowie, by zapewnić prawidłowy rozwój płodu, ale nie oznacza to jednak, że należy rezygnować z zajęć ruchowych w ogóle.
Fitness to dyscyplina, w której bezpieczeństwo stawiane jest wśród najwyższych priorytetów. Wykonywanie ćwiczeń odbywa się zgodnie z anatomią i fizjologią ludzkiego ciała oraz jego zdolnościami motorycznymi.
Ćwiczenia zalecane w czasie ciąży również podlegają tym regułom. Aktywność fizyczna powinna być podyktowana indywidualnymi możliwościami.
Ćwiczenia wykonywane w trakcie ciąży pomagają utrzymać odpowiednią siłę mięśni stabilizujących kręgosłup, zapewniają ich odpowiednie napięcie oraz przygotowują ciało do porodu.
Kobiety w ciąży wykonują ćwiczenia fizyczne o umiarkowanej intensywności. Treningi wzmacniają siłę mięśniową, podtrzymują sprawność układu krążenia i układu oddechowego.

Studio LOOK FIT oferuje specjalny program ćwiczeń -skierowany do przyszłych mam, które chcą aktywnie przygotować się do okresu macierzyństwa.
Ćwiczenia zawierają elementy bezpiecznego fitnessu, delikatnego stretchingu oraz technik oddychania. Wpływają na poprawę ruchowości i stabilności stawów, kręgosłupa, bioder oraz stawów krzyżowo-biodrowych, które w okresie ciąży są szczególnie narażone na przeciążenia.
Treningi są bezpieczne, dostosowane do możliwości ćwiczących.
Wyróżniamy się wysokim profesjonalizmem w prowadzeniu zajęć i kameralną atmosferą – zajęcia prowadzone są w 7-osobowych grupach.

Zajęcia obejmują ważne dla Ciebie grupy ćwiczeń:
• ćwiczenia ogólno kondycyjne - min. wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe (bardzo polecane przy bólach pleców),
• ćwiczenia rozciągające,
• ćwiczenia korygujące postawę,
• ćwiczenia uelastyczniające mięśnie dna miednicy, krocza i stawów biodrowych,
• trening relaksacji,

WAŻNE!
Udział w zajęciach i ich częstotliwość należy zawsze skonsultować z lekarzem.
Na pierwsze zajęcia należy dostarczyć ZAŚWIADCZENIE OD LEKARZA
Do zajęć można przystąpić w dowolnym momencie, od 12 tygodnia ciąży.

PIERWSZE ZAJĘCIA:
• Ćwiczymy boso/w skarpetkach - bez obuwia sportowego
• Zabierz ze sobą luźny(oddychający) strój nie ograniczający ruchów
• Prosimy przynosić na zajęcia ręcznik by położyć na matę

I pamiętaj!
Kiedy czujesz dyskomfort w określonej pozycji czy podczas wykonywania jakichś ruchów, powinnaś natychmiast powiadomić o tym instruktora. Przerwanie samego ćwiczenia również musi przebiegać ostrożnie, a odpoczynek trwać we właściwym ułożeniu ciała.

REZERWACJE/ZAPISY: szukaj w zakładce PANEL KLIENTA/GRAFIK ZAJĘĆ